Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

İKİNCİ ŞAHIS

Sevdanın hangi dilini mağdur bırakmadım ki konuşayım? Saçlarımı okşamaya kalksan içim ürperirdi. Bir tas çorba koysan önüme, gözlerinin içine içine bakardım. Bilmediğim şeylerin adını aşk koyamadım maalesef. İçimi iyi eden his, her zerrenmiş. Ölen ben olsaydım, bulurdun bir yolunu yaşatırdın beni. Ben senin dirini yaşatamadım /FURKAN DAŞDEMİR

Kışlalı Mahpus Yüreğim


Gecenin bu en bakir saatlerinde vurur ışık,
Mahpus ve sevimsiz kışla gönlüme.
Kara bir çarşaf gibi serili karlar,
Tane tane dökülüyorlar yüreğimin kara baht ormanına,
Öyle ki, gece korkunç rüzgarlı atlarıyla kolluyor bedenimi.
Yüreğim, bu kışla yüreğim...
Ah, ne bir tandır gibi alev,
Ne terkedilmiş bir şarap mahzeni gibi soğuk,
Yüreğim, yüreğim alçak bir ılık beklenti, 
Çaresiz bir arada kalmışlık...
Ve ezik, kansız bir el gibi.
Gecenin, bu en bakir saatleri,
Bir beni vurur,
Bir de kara karlarla serili, şu kışlalı mahpus yüreğimi...

/T'eo

Yorumlar

Popüler Yayınlar