Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

YİRMİ YEDİ YIL


Yirmi iki yıl uzaktın.

Beş yıl daha uzak kalacaksın.  

Yorgunum, hareket edemem.  

Son hamle doladım, pamuk ipliği urganı boynuma.


Artık istesen de bulamazsın.  

Gecenin karanlığındayım.  

Bir kayanın altında saklanmaktayım.  

Her şeyi düşündüm, hesapladım.


İyiyi gördüm, kötüyü yaşadım.  

Yaşlarımı yola döktüm.  

Tutundum küçük bir parçana.  

Salınarak geldim geçtim.


Ne Ekim’ler yeter kavuşmaya, ne Kasım’lar.  

Ne yapsam da ne etsem, merhem olsam.  

Bir elimi yarına uzatsam.  

Şimdinin elini bırakmasam.


Başaramasam da desenem, basamak olsam adımlarına.  

Hakkın olan gökyüzüne uzatsam.  

Hatta hiç yormasam , çantamda saklasam, çıksam tepeye.  

İnan, bir fikrim yok, kanımda geziniyorsun.


/Furkan Daşdemir

Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/