Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

YİTMEK


 Henüz değilmiş, olmadı.

Bir daha olmayacak gibi olmadı.

Bıçağı dilime sürdüm bu defa.

Kanımı yuttum,umudumu kestim.

Çaresizliğimi mutlak suskunlukla ödüllendirdim.

Cezamı çektim de ödülümü aldım.

Sustur çığlıklarını, kulağımdan da oldum.

Kalkıp yerimden gelemem bundan sonra.

Artık önemi yok.

Artık daha kolay.

Gözlerimi kapadım.

Karanlığı arıyorum.



/Furkan Daşdemir


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/