Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

BU DEFA

Bu defa ufak bir rüzgar bile alıp götürebilir sevdanı.
Bu defa çok çaresizim.
Bu defa sevdanı içimde bir yerlere saklamak mecburiyetindeyim.
Bu defa umut yok.
Bu defa anılarını yaşatmak için tüm çabam.
Bu defa son.
Bu defa anıları yaşatmak için elimden geleni yapmam gerek.
Bu defa yalnızım.
Bu defa geçmişim geleceğimi yaşatacak.
Bu defa olacak.
Bu defa sen bana geleceksin.
Bu defa biliyorum.
Bu defa ilk sen dokunacaksın bana,karşılıksız.
Bu defa yokum.
Bu defa özrü ben diliyorum.

/Furkan Daşdemir

Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/