Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

BİRİ VE DİĞERİ

 Kelimeler kifayetsiz kaldı,

Yollar hiçbir yere çıkmadı,

Zaman durdu,

Geçmişi bir olan iki insan,

Karşı karşıya geldi,

Yaşanılanlar iki kalbe pay edildi,

Kağıt üstüne “adaletli pay edildi” yazıldı,

Adalet yine de sağlanmadı,

Biri diğerinden daha fazlasını aldı,

Diğeri daha az,

Biri çokça almaya uğraştı ,

Kibirli bir hırsla,

Diğeri en değerlileri seçti,

Naif bir incelikle,

Biri sözgelimi nede olsa bunlar benim dedi,

Abes tutumuyla,

Diğeri bunlar benim her şeyim dedi,

Mahcup tavırla,

Neler yaşandı kim bilir,

Durdum izledim,

Geçmişi bir olan iki insanı,

Nasılda bakıyorlardı birbirlerine,

Gözler yalan söylemez,

Emin değilim bundan,

Ama dil söyler,

Bir an duraksadım,

O an görmedim,

Kim yaptı,

Belki de silah,

Konmuştu çoktan masaya,

Kalakaldım,

Olanlar oldu,

Biri vurdu,

Diğeri öldü,

Adelet bu muydu?

Hiçbir son böyle olmamalıydı!

/Furkan Daşdemir


Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/