Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

KADERİMİ YAZAN RENK

Tam göğüs kafesimin ortasında duruyor.

Karanlığın içinde,aydınlık tepesinden vuruyor.

Her şeyi net kılıyor.

Gözümün önünde,burnumun dibinde.

Her yeri karanlık ediyor.

Bir an durmadı.

Üşütüyor,yakıyor,hareket ettirmiyor,nefes nefese bırakıyor.

Yerinden hiç kıpırdamadı.

Tek dileği yaşamam, beni öldürürcesine orda duruyor.


Çaresizlik beliriyor,umut var oluyor.

Kaderim göğüs kafesimin tam ortasında,eli korkusundan yeni kalem tutabilmiş biri tarafından yazılıyor.


Öyle bir var ki içimde, öyle boş kaldım ki kendimde.

Hiçbir şeyim yok,başka hiçbir şeye gerek yok.


İçime sarılıyorum.

Soluksuz kalmasın diye nefes alıyorum.

Her gün uyuyor,uyanıyorum.

Hala görüyorum;

Gökyüzünün kızılını,mavisini, karanlığını.

Kaderim elinin altında ki beyaz sayfalara yazılıyor.

Her gün yaşıyorum…


/Furkan Daşdemir



Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/