Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

Ben Faruk Karagöz

Hayallerimden adım adım
Kayıp düştüğüm zaman,
Cebimde yoktu, yüreğimden verdim,
Var başımda bitmeyen bir sürü kavgam,
Hatalarımdan adım adım
Kalkarak, bir şiiri gözler önüne serdim..

Başıma gelen bin bela, bir kadın 
Okuduğum bin romandan çıkmış gibi,
Gökyüzünden adım adım
Düşerken, ellerimden tutmuş çıkarmış beni,
Yüksek kaldırımda bir akşam,
Yağmur altında bana güç vermiş gibi..


Eskilerden eksilere giden 
Kavgayı mahşerden geçen bir yol tutmuşum,
Arsızlıkla adım adım
Direnip, acılarımı hüznümle yenmişim,
Dedim ayaklarımın üstünde duracağım,
Bacaklarımı bu yola feda etmişim,
Hayallerimden adım adım düşerken,
Sevmediğim bir adama dönüşmüşüm..

/Faruk Karagöz


Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/