Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

ANLAŞILMAK

Taşın kalbini bilmedikleri gibi üstelik fazlaca örselediler kendisini.


Ne var ki sevmeyene küstahça “duygusuz taş kalpli” dediler.


Daha ne kadar aşağılık olabilirler ki, bunları kendi aralarında konuşurken duyduklarım kadarıyla söylüyorum.


İyi yürekli oluşlarını “ben karıncayı bile incitmem” diyerek belirttiler diğerlerine.


Yine küstahça ve küçümseyerek karıncayı.


Onlar yok mu onlar, sözgelimi her cümlelerinde kendini yücelttiler.


Ne bildikleri var ne hissettikleri.


Ah! Hayır güzel dostum sakinim, haddime değil, susmalıyım.


Lakin onların bir karıncayı özenle severek bile bile incitmeyeceğine inanıyorum ve taşın varoluşunda bir kalp bulunmadığı için söyledikleri kelimelerin doğruluğuna kanaat getiriyorum.


Beni yanlış anlamanı istemem güzel dostum.


Sadece doğruları anlamaya çalışıyorum, kendimi anlatacak bir kelimem bile yok.


Muhtacım,muhtacım her bir kelimeye.


Anlaşılmalıyım,çok geç olmadan anlaşılmalıyım…


/Furkan Daşdemir


.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/