Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

Z/AMAN MAKİNESİ

Günlüğümü perşembeden perşembeye tutardım,

Daha çok bir günlük yerine haftalık rapor anlayacağın,

Geçen gün kilerde buldum, üstü bayağı yozlaşmış

İçinde seni buldum, kanatların biraz tozlanmış..

Bak o zaman ne yazmışım senin hakkında :
“Tarih 13 Mart 1954..

Savaş bitmiş, insanlık ölmüş, Kore bir mezara gömülmüş,
Siyah-beyaz dünyamın ortasına bir melek düşmüştü..
Aldım kitaplarımı üzerini örttüm,

Korktu, bana baktı, elimi tuttu, yanına aldı..
Ben ise aşık oldum, öylece kaldım..
O an hiç bozulmasın diye uyduruktan bir kitap aldım,
Onu öylece arasına sardım..
Biraz yobazdı memleket...
Daha güzel günlerde görüşmek üzere kilere kaldırdım..”




Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/