Ana içeriğe atla

Haftanın Popüleri

Bir Satır,Her Şey

Bir satırdan geriye ne kaldı, Nereye gitti, o koca koca yazılar Altı çizili onca söz    Hepsi rafa kalktı, Unutuldu yazarın yaşanmışlıkları, Unutuldu, kağıda bıraktığı gözyaşı  Şimdi gelsem desem ki, "Bin kitaptan öte, bin yaşanmışlık iyidir İnsan, bir satırdan öteye geçebilmelidir.." Ne değişir, neyi değiştirebilir bir sözüm? İçimde ki hevesi, bu değişmezlik aldı  Söyleyin, bir satırdan geriye ne kaldı.. /Benrıdvanerdem 

Aşkın Tarlasına Düşen Yıldız..

Gözlerine düşen yıldızlardan biri bendim,
Seni gözlerine düşercesine sevdim
En güzeller içinden çıktım geldim
Kalbimde ki tek güzel sendin
Gözlerinden düşen yıldızlardan biri bendim..

Aşktan ölmek böyle olsa.. kefensiz,
Kabul etmez toprak bedenimi sensiz
Sevmek aşkın derinliklerinde kalmakmış nefessiz
Şimdi söyle, gözlerinden düşen yıldızlar sessiz
Aşka aşık olmak böyle olsa.. nedensiz..

Bir ateş yak beni bıraktığın yere,
Aşkın tarlasında ki insanlar dönsün geri
Su sızmayan aramızda kocaman bir dere
Aşkın tarlası artık istemiyor seni
Kardeşçe bir bak beni bıraktığın yere..
                                                       RIDVAN ERDEM

                 





Yorumlar

Popüler Yayınlar

/google.com, pub-2363018081484736,DIRECT, f08c47fec0942fa0/